2010. augusztus 30., hétfő

ground 4 - impresii la sfarsit de curs

Impresii la sfarsit de curs, nu sfarsit de drum

A fost bine. Mai altfel decat mi-am imaginat, ceea ce inseamna: mai multa munca, mai mult stres pe parcurs. Insa a fost foarte practic!
Materialul pe care l-am parcurs a fost pus la punct, temele interesante, uneori mai grele- au cerut mult timp, insa niciodata nu am simtit ca ar fi inutile sau exercitiile rupte de realitate.
Multe din ele au fost foarte interesante chiar - ca de ex. discursul de la sfarsit.

Am fost norocoasa sa nimeresc in grupa d-lui Jigau. Am invatat foarte multe de la d-ul preofesor, l-am urmarit cum rezolva unele situatii: cand cineva vorbeste mult, bate campii, cand sentimente puternice ies la iveala... a fost foarte benefic.
Doresc sa-mi exprim multumirile pentru efortul depus, pentru deschidere, intelegere, flexibilitate.
De asemenea mi-a placut si sesiunea cu Marcela Calineci, dinamismul si realismul ei, a fost bine sa intalnim pe cineva care intr-adevar crede in ceea ce face, chiar si cand e vorba de scoala romaneasca...

Felicitari si pentru munca din spatele acestui curs, platforma, informatii la timp, tonul amical, de la egal la egal.

Felicitari!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése