2010. augusztus 28., szombat

ground 1- sunt oare candidatul ideal pentru

invatamantul la distanta?
nu sunt!

asta e. L amine pe primul plan sunt oamenii, relatiile personale. Forumul a fost inventat pentru a ajuta oamenii ca si mine!
iata cum ma vad eu la inceput de drum:

Sunt o persoana care-si organizeaza lucrurile in cap, dar are si o agenda pe care o si foloseste. (Vacantele sunt exceptie in ceea ce priveste agenda. ) Imi place sa comunic cu diferite persoane, contactul personal ma satisface mai mult din punct de vedere emotional, dar ma descurc si cu relatiile virtuale, am si un blog unde am capatat experienta. Studiul on-line nu imi va fi greu, deoarece sunt obisnuita cu munca pe calculator, iar existenta forumului o va face mai placuta.

Termenele limita ma streseaza, dar in majoritatea cazurilor reusesc sa le respect. Insa termin in ultimul minut…

Cu internetul ma descurc, am posibilitatea de a ma conecta, iar eventualele probleme cu calculatorul le va rezolva sotul.

Planific sa petrec in general 2-3 ore pe zi cu studiu la acest curs, mai putin duminicile.

Nota de sfarsit:

Speram sa fie mai putin de trei ore /zi timplul efectiv necesar studiului, insa formatorii au calculat mai bine… cred ca am reusit sa tin pasul si m-am descurcat bine.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése