2010. augusztus 30., hétfő

ground 5 -curs "on life"

in life.
urmeaza ceea ce dupa zicala ne omoara... practica! :)

Mai am printre notite cateva idei ce urmeaza sa fie folosite in anul scolar ce urmeaza. Unele vor fi dezvoltate, altele schimbate dupa nevoie, altele create...

ceea ce vreau sa spun este ca in saptamanile, lunile ce urmeaza, ideile din acest blog vor fi folosite. in masura in care va fi posibil...

Decalogul antiviolenta
1. Eu ii voi trata pe colegii mei cu respect.
2. Sunt raspunzator de faptele mele, indiferent de cine a inceput.
3. Nu voi tolera intimidarile, amenintarile.
4. Voi anunta profesorii sau conducerea scolii si parintii cand am o problema.
5. Nu voi accepta ca un coleg sa fie batut sau umilit.
6. Stiu ca nimeni nu are dreptul sa loveasca o alta fiinta umana. Eu nu-mi lovesc colegii.
7. Cuvintele jignitoare dor. Nu-mi voi porecli colegii.
8. Nu voi intoarce spatele. Nu voi ignora un coleg care are nevoie de ajutorul meu.
9. Voi respecta regulile scolii.
10. Voi lucra la capitolul autocontrol, nu vreau sa devin un om slab.

Indrumator pentru parinti –
Idee ce tine de preventie si pregatirea parintilor: Alcatuirea unei brosuri ce se adreseaza parintilor, si care sa contina informatii despre:

- Psihologia situatiilor de conflict
- Fenomenul victima-agresor
- Rolul mass media in invatare (COPIII VAD ALTCEVA DECAT NOI LA TV, CHIAR SI ATUNCI CAND PRIVIM ACEEASI EMISIUNE! )influenta televizorului asupra copilului
- Cum sa reactioneze cand copilul lor merge acasa plangand, victimizat
- Cum sa reactioneze cand copilul lor este agresorul
- Invatarea prin imitare: cum sa dam copilului un model bun de rezolvare a conflictelor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése